Over IRIS

Het bestuur van de school berust bij IRIS, Stichting voor Christelijk Voortgezet Onderwijs. IRIS is de klassiek Griekse benaming van de regenboog. De regenboog zelf is het teken van het verbond dat God gesloten heeft met alles wat op aarde leeft. De Stichting geeft daarmee in haar naam de veelkleurigheid, de onderlinge verbondenheid en het eigen karakter aan van de aangesloten scholen. IRIS staat voor vernieuwend onderwijs en professionele zorg voor personeel, gebouwen en financiën.

De IRIS-directie is het bovenschools management van de Stichting. Deze wordt gevormd door de rectoren/directeuren van alle scholen en de directievoorzitter, mevrouw drs. G.H.H. Vaes. De leden van de IRIS-directie zijn naast hun functie als rector/directeur belast met een bovenschoolse portefeuille. De dagelijkse leiding van de organisatie berust bij de IRIS-directie; het bestuur vervult een toezichthoudende rol.

Het bestuursbureau is gevestigd in het directiekantoor in Heemstede. Het correspondentieadres is: Koediefslaan 69, 2101 BT Heemstede en/of Postbus 41, 2100 AA Heemstede, telefoon 023 – 5483800.

Website: www.iris-cvo.nl

Samen morgen maken.