Werken bij het Herbert Vissers College

Zie jij het kind achter de leerling?

Lesgeven op het HVC is meer dan alleen maar onderwijzen. Het is een zoektocht naar het unieke in ieder kind. Je helpt de leerlingen te groeien in hun kennis, bewustwording en persoonlijkheid. Een belangrijke taak waarin jij als leraar een doorslaggevende rol hebt.

Omdat bij ons iedereen aandacht verdient, is het leerproces heel persoonlijk en compact ingericht. En dat terwijl we de grootste school van de Haarlemmermeer zijn. De belangrijkste focuspunten daarin zijn samenwerken en connectie maken. Connectie tussen leraren onderling, maar ook met leerlingen, collega’s, ondernemers in de regio en andere scholen. Want samen sta je sterker dan alleen. Samen bouw je aan een mooie toekomst voor iedereen. Samen maken we morgen.

Veel aandacht voor jouw persoonlijke ontwikkeling en groei

Als leraar ben je de verbindende factor tussen de school en de leerlingen. Dus jij maakt ècht het verschil. We hebben veel aandacht voor jou en jouw persoonlijke ontwikkeling. Want als jij groeit, groeien we allemaal met je mee. Daarom zijn er riante mogelijkheden voor het volgen van opleidingen en ontwikkelingstrajecten. Naast studies en cursussen, staan er persoonlijke begeleiders en coaches voor je klaar. Zo haal jij het beste uit jezelf en voel je je goed in je baan.

Betrokken en nieuwsgierig

Onze betrokken scholengemeenschap (vmbo bk, mavo, havo, atheneum, gymnasium en HVX) is nieuwsgierig en positief ingesteld. We maken tijd voor elkaar en leren van onderlinge verschillen. Ook leggen we de lat hoog op het gebied van kwaliteit, structuur en veiligheid. Wat we doen, dat doen we zo goed mogelijk en daar zijn we transparant en helder in. Alleen zo kunnen we samen een morgen maken waar iedereen veilig zichzelf kan zijn.

Actuele Vacatures

Zoek je een stageplek??

Natuurlijk zijn we dan óók nieuwsgierig naar jou. We helpen je met je eerste stappen op de arbeidsmarkt, en leren ook weer van jou en jouw vernieuwende inzichten. Stuur ons gerust een mail met je CV, dan hebben we misschien wel een passende stageplaats voor jou bij ons op school.

Samen morgen maken.
logo stichting IRIS