Identiteit

Het Herbert Vissers College is een christelijke school. Dit betekent dat de boodschap van Jezus Christus voor docenten van onze school belangrijk is. Zij is van betekenis voor hun visie op onderwerpen die in de lessen besproken worden.

Activiteiten

In allerlei situaties kunnen levensbeschouwelijke aspecten ter sprake komen, maar bij enkele activiteiten staan we er bewust bij stil:

• tijdens de lessen Godsdienst
  • de dagopeningen
  • de Kerst- en Paasvieringen

Wat we van je verwachten

Wij verwachten van jou de bereidheid aan de activiteiten deel te nemen. Het Herbert Vissers College staat open voor leerlingen van alle gezindten. Een bepaalde levensovertuiging of kerkelijke achtergrond is geen voorwaarde tot toelating. We dringen elkaar niets op, maar gaan er wel vanuit, dat leerlingen en docenten elkaars mening respecteren.