Onderwijskwaliteit

Het HVC monitort de tevredenheid van leerlingen en ouders door middel van de enquêtes van kwaliteitsscholen. In principe houden wij ieder schooljaar onder leerlingen en ouders van de eerste, de derde en de examenklassen eenmalig een enquête.

De resultaten ter inzage via www.scholenopdekaart.nl, een project van de VO-raad, waarbij alle cijfermatige informatie over scholen voor voortgezet onderwijs (VO) wordt verzameld in één systeem.
Denk hierbij aan cijfers over de examenresultaten, doorstroming, grootte van de klassen en bijvoorbeeld financiën. Maar ook de resultaten uit de onderzoeken gehouden onder leerlingen en ouders. Dit geeft een compleet en actueel (en genuanceerd) beeld van onze school.

Via www.scholenopdekaart.nl is het ook mogelijk om scholen met elkaar te vergelijken.

Samen morgen maken.
logo stichting IRIS